.

  • welcome to batch of 47's official blogsite

Specially Made For You

Posted by - abdul hadi abdul muti - On 10:57 AM 0 comments


Actually, bende kat bawah ni aku dah post kat blog aku..Tapi nak post gak kat sini..Sajer..hehe



Ku bangun dalam kegelapan

dengan simbahan kehidupan

Saat saat kosong pun menyelubungi

Terapung dengan aura aura harapan

Oh tiada lagi harapan

Kenyataan membawa aku

Berpijak di bumi nyata

Apa yang boleh aku lakukan

Apa yang boleh aku katakan

Aku perlukan tempat persembunyian

Hanya untuk sementara, hanya untuk senyuman,

Hanya untuk kehidupan yang biasa aku lalui

Lagu sempurna yang dipenuhi

Kata kata cinta dan bukan nista

Jika mereka pergi

Jika mereka meninggalkan aku di belakang

Kerana aku tak mahu keseorangan

Hidup tanpa sesiapa

Aku tak mahu hidup aku seperti di pinggiran

Dihiasi perhiasan kosong

Kerana aku mahu bersama dengan insan yang kukenal

Yang melakukan benda yang sama

Membuatkan mimpi-mimpiku menjadi nyata

Aku tak bisa mengenali bayang bayang di pintu

Walau aku pernah melihatnya dahulu

Kerana apa yang aku inginkan

adalah untuk bersama kamu

Ku pandang awan

Ia pun memandang aku kembali

Ku tak mampu memdengar melodi bisu

Aku tahu aku di sini tapi aku sesat

Ditiup dalam kekeliruan oleh sang angin

Aku menyembunyikan mukaku

Menangis keseorangan

Aku memerlukan jalan untuk pulang

Kembali ke tempat itu

Hari hari yang bahagia

Kehidupan yang biasa aku tempuhi

Di mana setiap senyuman

Dilahirkan melalui kasih dan keikhlasan

Dan setiap titis air mata merembeskan kegembiraan




Categories:

0 Response for the "Specially Made For You"

Post a Comment

Followers