.

  • welcome to batch of 47's official blogsite

Alahai Kuda

Posted by - abdul hadi abdul muti - On 12:35 PM 0 comments

Kude..kude...
time form one ko da buat perangai pelik pelik da..
kude ni..bukan kude yang horse kalo ditranslatekan dalam english..
tapi kude ni name die hazim bin jauhari..
orang panggil die kude coz die gelak macam bunyik kude kot..
haha

banyak citer sal kude ni..
haha
meh aku citer satu satu yer..

ade la satu prep malam ni..
si kude ni ade la bawak satu botol air ni..
die cakap air tu air yassin..
sekali air yaasin tu tertumpah
aku tak tau la pulak tertumpah sendiri ke..
or ade orang yang tumpahkan
tapi air tu tak tumpah semue pon..
so boleh la refill balik an..
air yaasin gak..
tapi die takpuas hati
di cakap die nak report kat pak pin jugak
pastu die beron beron la
nyenyenyenye(macam tu la bunyi die beron2 coz die cakap laju and xclear langsung)
ntah haper ntah die beron2
and taksilap aku..time ni la tangan paan(time tu paan ketue kelas) yang keras and tebal tu(almaklumla aku dengar pak ni gempak badminton)singgah di muke kude itu dengan padunye..
pak cakap diamlah!!!pastu straight lempang kude..
time tu punyer la best..
ko memang power la pak
hahahaha
tapi kude tu diam la kejap..
pastu die da start nangis2 da
pastu prep pon da bis..
tapi si kude ni dok gak kat kerusi macam batu..
pastu semue orang balik..
yang tinggal kude,kimy ngan sape ntah
time last aku blah prep tu..
kelas gelap
and aku rase kude kene brainwash ngan kimy ngan sape ntah tu kot..
hahaha
alahai kude..

Pastu aku nak cerite cubaan kude untuk membunuh diri
lokasi die depan dorm 2
dorm2 2 dorm aku la
kan ade macam balkoni ke anjung ntah orang panggil tempat tu..
ha..
die nak terjun dari dorm 2 pegi bawah
hahahahhahahahaha
tak boleh blah punyer kude
die cakap buat ape die hidup..
hidup ni sekse la
pekejadah lagi ntah die ngarut..

las2 pas da kene pujuk2 kude tak jadi terjun..
hahaha
alah kalo kude terjun pon aku rase tak mati pon die..
hahaha
alahai kude..

kude ni...
sangap westlife..
eeee...
geli jerk westlife
hahaha
bawak speaker,
letak kat loker,
pastu pasang lagu westlife..
adoiyai!!
alahai kude..

actually ade lagi cerite sal kude ni..
tapi tunggu la time aku tulis tok cerite time f4 yer..
huhu

Categories:

0 Response for the "Alahai Kuda"

Post a Comment

Followers