.

  • welcome to batch of 47's official blogsite

Samad Lead The Basketball Run

Posted by - abdul hadi abdul muti - On 10:14 AM 1 comments


Dicedok dan di edit dari blog ni.
Blog siapa ntah.

huhuhu..
kembali ak menulis kat blog ini..
dengan tajuk 'Samad Lead The Basketball Run..
aku teingat peristiwe ni sebab aku ngah demam time aku tulis blog ni..
Secare kebetulan nye pulak samad lead ni time tengah kuarantin sebab ramai giler yang demam time tu..
tak silap aku..name demam die influenza..
tapi aku tak pulak demam time tu..
so,sape2 yang demam dikuarantinkan kat blok white...
Blog white mase tu,tempat form 1 duduk..
So..bagi sesiape yang tak demam time tu..
kene la pindah kat banglo..
time tu banglo bukan dorm..

ha...
pastu..
aku pon tak sure kenape prefect suruh lari round basketball court tu...
dorm bersepah kot...
so, petang tu..kitorang kene la lari kat basketball court tu..
alah basketball yang tempat assembly tu..
pastu..
samad yang lead..
memang tak dinafikan samad,kalau tengah jalan,die memang sprint habis
sebab die cakap,die nak kejar mase
so die jalan la laju2 sebab tak nak kene tinggal dengan mase.
ha..
tapi, skill berjalan laju die time form 1 tak power lagi..
so agak slow la jugak..
so,kitorang pon habiskan la 20 round tu dengan hanye berjalan kaki..
time tu kesian giler kat unker..
cos die nak terberak time tu..
unker dah jerit da kat samad suruh lari laju2 sebab dah tak tahan dah
tapi die tak lari gak..
sampai la habis 20 round..
sume berjalan dengan tergelak gelak dan penuh dengan keceriaan
hahaha

Categories:

1 Response for the "Samad Lead The Basketball Run"

  1. kot ye pon minat tulis blog, xyhla smpi BLOK pon jd BLOG.. haish -.-"

Post a Comment

Followers