.

  • welcome to batch of 47's official blogsite

fido.amer.muz

Posted by muzhafar On 6:51 PM 0 comments

Assalamualaikum buat warga LEOnairats sekalian,

Alhamdulillah, saya juga masih diberi nikmat untuk menaip pada hari ini, alhamdulillah.

Secara tiba2 saya juga ingin membuat laporan perjumpaan LEOnairats. hihi =p

Walaupun ianya sudah lama berlalu, tetapi pautan memori tetap segar di ingatan saya.

Baiklah,

Pada 6 November 2010 yang lalu, telah berlangsung Nottingham Malaysian Games di Nottingham University. Buat pengetahuan semua, Nottingham Malaysian Games adalah games tahunan yang dianjurkan oleh pelajar-pelajar Malaysia yang menuntut di Nottingham.

Ah, sudah pasti saya bisa teringat akan warga LEOnairats yang melanjutkan pelajaran di sini. Alhamdulillah, saya sempat berjumpa dengan Firdaus Othman dan Amer Harun di surau sewaktu ingin menunaikan solat zuhur.

bergambar bersama saudara Firdaus Othman dan Amer Harun
Segala memori ketika di STAR masih kekal di ingatan kami.

Teringat saya ketika berjenaka dengan saudara Amer Harun :

"woi Amer, hang otai kat York ka?"

balas saya, ''aku dulu otai Yellow kot, so skang kat Surrey aku pun otai lagi''

kata saya lagi, "Amer, kalau ada apa2 hal, roger je aku, nanti aku datang 'tabur' @ 'settle'kan".

Kami berdua pun ketawa. Namun saya pasti, jauh disudut hati kami, terkenangkan memori, teringatkan zaman sewaktu di STAR dahulu. :)

Kenangan bermain bola di padang STAROBA Square juga menjadi bahan bualan kami. 

Bergambar bersama kawan2 Amer Harun dan dua dari kiri adalah Mior Hazril


Bergambar dengan Amer Harun lagi.
Sekian sahaja daripada saya.

Maaf sekiranya post ini tidak sesuai berada di blog ini :(

saje je nak cecite =p huhu

Doakan saya, ada lagi dua paper ni ^_^

Jaga diri wahai LEOnairats sekalian, insyaAllah moga ketemu lagi.

Categories:

0 Response for the "fido.amer.muz"

Post a Comment

Followers